God förmiddag!

Igår hade jag sådana planer för att bilder jag skulle fixa. Men det blev bara skit av allt. Eller, min vana trogen så somnade jag. Björn väckte mig och hade gjort fika, och det var ju snällt. Men sedan somnade jag vid tv:n igen.

Men nu på morgonen har jag hunnit redigera lite. Ligger en ny på Maria på bildbloggen.

(Sara! Jag har inte glömt dina bilder! Jag bara, bara, ohh vad pinsamt. Jag har inte hunnit :-O. Säger jag som sitter med andra bilder ständigt. Uhhh. Men nu vet jag hur jag ska göra, så jag ska se om jag kan få tid ikväll).

Idag jobbar jag, börjar 16. Ska lämna pojkarna hor farfar vid ett, sedan jobbar jag från strax efter ett till 20 ikväll. Ska nog gå ner på stan, vi tänkte handla åt mormor innan.

Var ute hos Tiaran igår. Vet inte om jag skrev att hon gjort sig illa? *kollar* Jo, det hade jag. Igår var jag ute och kollade henne, och usch. Det såg äckligt ut. Men inte infektionäckligt, utan bara svullet och rinnigt. Köpte en (uhh, dyyyyr) flughuva till henne, som jag satte på. Men de andra hästarna bossar så över henne, att det faktiskt är skitsvårt att hålla på själv. De är så närgångna, och när de kommer intill svänger de runt med arslena och kickar. Det är otäckt att stå med näsan i närheten då. Barnen satt kvar i bilen, inte så klokt att hålla på själv i en hage då, om det skulle hända mig något. Men ibland är man tvungen. Ska se om jag kan övertala något sällskap att följa med nästa gång.

Tjingeling // Hanna ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är lugnt. De där bilderna är redan 1-2 år gamla, så det är ingen som helst brådska! :) Jag fattar inte att du hinner så mycket som du gör ändå, själv är jag nöjd om jag lyckas laga mat utan att ungarna skriker sig hesa. ;)

2009-07-08 @ 14:34:03
URL: http://willman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0