Uhh.

Usch, nu tycker jag synd om mig själv. Är så tjock iskallen och mår riktigt risigt nu. Men under dagen kom jag på att jag faktiskt jobbat åt en tjej som ville vara ledig, alltså ställer jag till det för henne om jag anmäler mig sjuk, så det går ju inte. Jag hade inte tänkte stanna hemma ändå, men det känns ju ändå bättre om möjligheten hade funnits.

Inte kan jag tröstäta heller, för jag känner inte vad något smakar. Kan lika gärna tröstäta gröt, lika kul som att äta godis.

Var nere på stan, handlade mat åt mormor och fikade lite där. Gick in på Apoteket och köpte näsdroppar, de här nya som de gör reklam om på tv. Som motverkar rinnsnuva. Jag kan ju inte ens titta ner innan det droppar ur näsan, sådan snuva haf jag aldrig haft förr. Hoppas den funkar. Handlade lite på Coop och så gick jag och Elis hem. Han var trött, och snorig så han var glad över att få komma hem. Somnade i soffan efter några minuter bara. Alvin är också varm, han ska få Alvedon nu innan jag går. Och Björn sover på soffan. Den enda som mår bra är väl Sonya då. Jag har ätit några tunnbröd, min hälsosamma sida får stryka med lite just nu för jag orkar inte planera för något utan tar det lättaste. Har i alla fall gjort räksallad att ta med till jobbet, det är ju nyttigt i alla fall. Och så försöker jag glömma den där halva bakelsen jag åt hos mormor. *skäms*

Nä, dags att fräscha till sig lite innan jobbet. Har snytit sönder näsan så jag ska hitta något att smörja lite med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0