Trevlig dag :-)

Tack vare er alla gullisar som kom och hälsade på. Fast tänk så slut man blir, trots att jag egentligen inte gjort så mycket. Men det är ändå mer fart än vad jag är van vid.

Nu sover båda killarna, så skönt att det är lungt och tyst. Jag sitter och förbannar min förkylning, just nu är det hemskt jobbigt att andas. Kände mig så febrig tidigare idag, men tog en Alvedon, och då blev det bättre. Hoppas jag mår bättre i morgon, upplever nästäpptheten som lite, lite bättre än vad det varit. Vill så gärna börja träva, men det är ju lögn att försöka nu. Usch.

Nä, nu ska jag duscha och lägga mig. Ska läsa lite, läser en otroligt bra bok som jag fick av mamma och pappa i julklapp: Inspärrad heter den. Författarnamnet minns jag inte såhär på rak arm. 

Vi hörs hörni ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0