To do.

Idag ska vi pälsa på oss och åka ut till hästen. Vi har tagit en låååång frukost, jag har varit uppe sedan strax innan åtta. Skönt med långa förmiddagar där man inte har någon stress. Vi ska hämta mormor också, hon följer med och fikar hos pappa och mamma.

Igår var vi i Eskilstuna. Meningen var egentligen att jag skulle köra David och Louise, men jag stannade (som femte hjulet under vagnen) kvar och åt med dom, och så handlade vi lite och åkte hem. En lagom sen kväll. Barnen vaknade båda två strax innan elva, och sedan var det lögn att få dom att somna om. Uhh. Fick lägga mig i stora sängen och tvångshålla fast Alvin, för han for upp och ner och runt och skulle inte sova.

Nä, dags att börja leta fram kläder. Hoppas ni får en fin vinterdag. Själv ska jag plocka med kameran och se om jag kan få några fina bilder.

Svar på kommentarer:

Madde: Äsch, då ser jättefin ut ju! Nu är det snö ute, kanske kan vi ta en vinterfoto-tur innan snön smälter bort? Du får se till att friskna till först!

Sara: Ja, det är så himla fint med syskonkort. Vi fick välja hur vi ville ha det, separata och/eller syskon. Tyvärr glömde vi skicka tillbaka alla foton i tid, så vi fick köpa varenda bild. Syskonkorten gick åt alla utom det vi behöll själva, men sedan har vi ju tre uppsättningar av gruppbilder, haha. Det kostar på att vara klantig.

Linda: Skööönt att sidan ser bra ut nu! Det gick smidigare än jag trodde.

Kommentarer
Postat av: Madde

Klart att vi ska ta vinterbilder...=) Ja jag får se till att bli de först. SÅ jag kan bli sjuk igen haha skoja bara. Nej men det ska bli absolut göra...det är ju bara -20.2 ute haha. Herre gud nu jävlar har vintern kommit =P

2009-01-04 @ 21:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0