Sömntutor.

Elis somnade strax efter tolv, jag lurade några minuter med Alvin i knäet. Sedan kom David vid två och jag åkte ner på stan och hämtade lite pengar och handlade mjölk. Och när jag kommer hem sover Alvin i Davids knä, haha. Han behöver nog sova den lilla skrutten. Ingen feber än heller, men om det är något i kroppen hans behöver han sova mer.

Jag köpte vitaminbrus på ICA. Äter aldrig vitaminer, då jag annars brukar vräka i mig frukt. Men jag ska börja bli lite restrektiv med all frukt, för jag får sådan halsbränna, och min mage pajjar efter allt för mycket. Jag som älskar frukt. Och så innehåller det rätt mycket energi, om man ska vara sån. Så tre om dan´ får räcka. Inte tre kilon. Äter ni vitaminer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0