Snöööö!

Åhh, det första Elis sa i morse var: -"Mamma! Nu kan vi åka pulka!". Fast jag, neggoHanna, sa att nejdå, det är för lite snö. Men nu har det sjutton blivit mer. Åhhh, dagens planer bara poppar upp. Pulkatur, vad kul! Ska gräva fram mina thermobyxor bara, så jag slipper frysa.

Ska önska mig ett par rejäla kängor av Björn när jag fyller. För de jag har är en ynka storlek för små. Jag kan ha dom i stallet och när jag promenerar, under förutsättning att jag inte behöver ha tjocka sockor. Då går det inte. Och det är retsamt, eftersom de kängorna var ordentligt dyra. Dumt att jag inte tänkte längre då.

Nehej, nu släntrade Björn ner. Så nu ska vi fixa lite sen frukost, sedan bär det iväg till pappa och mamma. Där finns det bra med pulkabackar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0