Pillat.

Vid datorn, det har jag hunnit ikväll. Vaknade i morse med dunderhuvudvärk, ögonen känns helt svullna och näsan igentäppt. Kalaskul, jag hann vara frisk en dryg vecka. Duh. Gick en promenix med Alvin kring lunch, han sov efter en tur i lekparken och då passade jag på att hälsa på mormor. Sedan handlade jag lite och gick hem. Elis och Björn hade målat i källaren, Elis fick en duk av mig och nya pennor. Hon gjorde en jättefin tavla, såg riktigt gediget ut när det var ritat på duk. Alvin fick också göra en, och dessa två tavlor ska jag sedan sätta upp ovanför skötbordet.

Nu ikväll tog Björn båda killarna, kände att jag behövde ta det lungt en stund efter att jag duschat dom. Jag har redigerat lite fler bilder, som kommer här nedan.

Nu ska jag duscha och sitta vid tv:n en stund. I morgon ska Madde hjälpa mig att fota på Davids vind. Den är creapy, och inte törs jag knalla upp dit själv, David kunde inte förlja med då han har jobbat natt och behöver sova. Men på måndag lämnar han nyckeln till lägenheten, så det är sista chansen för mig att komma dit upp.

 






 

Kommentera gärna ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Skitbra bilder. Svartvitt är ALLTID snyggast. Vad man än fotar så blir det konst i sv/v. ;)

2009-02-05 @ 11:52:09
URL: http://willman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jätte fina bilder... Svartvit är de snyggaste bilderna...

2009-02-09 @ 15:21:22
URL: http://baackagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0