Oupps.

Jag råkade visst radera allt jag skrev innan. Hepp, så kan det gå när man försöker vara snabb och effektiv.

Björn vabbade idag, när jag jobbade. Började tio, handlade åt mormor när jag slutade vid åtta så jag var inte hemma förrän efter halv nio. Gick på apoteket, kollade bokhandeln, tog en fika på stan och uträttade lite småsaker då jag var ledig mellan 13-16.

Fick ett telefonsamtal uträttat, där många oroliga frågetecken uträtades till glada utropstecken. Dessutom fick jag veta att jag kommer få mera tid hos någon som jag trivs väldigt bra tillsammans med. Också en glad nyhet. Ja, ni vet ju att jag inte kan skriva så detaljerat i och med det jag jobbar med, men jag kan i alla fall skriva att jag är glad. Hela dagen var en klar tiopoängare.

Nu ska jag hoppa in och duscha, och sedan sooova. Får se om jag får sova hela natten, fast, pja, det har jag nog inte gjort sedan jag blev gravid första gången. För fyra år sedan *urr*.

Vi hörs vänner :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0