Morning.

Nu är det två timmar sedan jag steg upp. Har varit uppe innan sju både fredag, lördag och söndag. Björn var skitarg i natt vid tre, då hade han fortfarande inte somnat. Egentligen hade jag tänkt ta sovmorgon själv idag, men äsch. Det är inte hela världen att gå upp heller. Vi har druckit varm choklad vi brasan, och nu kollar Elis på Byggade Bob och Alvin leker samtidigt som han gnäller på mig. Han är svårroad min Alvin, vill egentligen bara springa upp och ner i trappen. Han tar tag i min hand och leder iväg med dit, för då vill han knalla upp och ner, upp och ner...

Idag ska vi köra hö. Om Björn nu frisknar till så han orkar hjälpa mig. David kan man knappast ringa, han har jobbat natt och går ju inte att få ett vettigt ord ur förrän vid tretiden. Nu ska jag starta om datorn, för den krånglar. Och så ska jag göra en macka till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0