Massa år...

I fredags firade jag & Björn massa år tillsammans. Den 23:e januari 2002 gick vi på bio första gången tillsammans, efter ett par månaders SMS och telefonmysande.

Det är alltså sju år sedan. Jösses, tiden går himla fort. Samtidigt som det känns grymt länge sedan, nästan som att det skedde i ett annat liv. Allt planerande för ett liv tillsammans som vi höll på med, lägenheter, saker, hus...

Vad gjorde jag för sju år sedan? 20 år var jag. Bodde hemma, hade några månader innan fått fast jobb (samma ställe där jag jobbar nu), hade inte fått smak på det här med rörelse och moion mer än ridningen jag höll på med. Alls rus och lopp kom först ett par år senare. Det känns så himla länge sedan.

Härliga sju år tillsammans har vi haft, och jag hoppas såklart att vi kommer leva resten av våra liv tillsammans ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0