Let´s Dance.

Det såg jag igår, det enda programmet jag följer. Tyckte att Kitty var riktigt duktig, så kul att se att hon blivit bättre. Det är den enda tjejen jag identifierar mig med, lite klumpig, osmärt och ovig, ganska ostrukturerad och noll koll på takt och kordination. Det är ju jag i ett nötskal. Jag menar, att plocka in en danslärare, det är ju rätt så utstuderat att hon kommer lyckas bra. Men det skapar ju knappast rubriker. Men Kitty däremot, som inte kan dansa, men som LÄR sig och dessutom har attityd och blir juryns hatobjekt, kan ju inte misslckas. Och dessutom får medias uppmärksamhet, såklart fyran är nöjda med det valet.

Jag blev himla förvånad över att blondinbella åkte ut, jag trodde hon skulle ha mer stöd från sina läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0