Hej hopp.

Idag är jag ledig. Killarna gav mig sovmorgon till kvart över sju, men då hade jag innan varit uppe och satt i linserna, klätt mig och gjort mig klar innan jag la mig igen. Kunde inte somna om, somnade så tidigt igår kväll. Redan vid tio, jag nattade Elis vid nio och efter det läste jag bara en stund innan jag somnade. Det är alltid en lättnad när jobbhelgen är klar, men jag hade nog hoppas på att i alla fall hinna fika eller se på tv innan jag somnade igår.

Idag har vi inlett dagen med att ta en promenad ner på stan. Tog ut pengar och handlade mat åt mormor. Sedan handlade vi åt oss, och gick hem. Alvin somnade i vagnen, och sover fotfarande. Jag sitter med den bärbara här på ovanvåningen, Alvin sover utanför och jag har perfekt utsikt över honom härifrån. Elis kommer snart att somna, förmodligen i samma sväng som Alvin vaknar. Ska fixa lite lunch åt Alvin, Elis och jag åt nyss pasta och lite enkel pulversås bara. Ska ut till pappa i eftermiddag, han fyller år.

Nähej, dags att värma på morgonens kaffe. Det var kris, hade slut på kaffe hemma och glömde sjuton köpa det. Hatar när det är slut på kaffe, då blir man mer sugen än någonsin.

Vi hörs vänner :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tanken slog mig att du kanske vet av ngn sida som säljer kameraväskor? vill gärna ha en lite "udda" och inte en som alla har ;) Jag har en Nikon D40 kram

2009-01-19 @ 17:56:01
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0