God morgon :-)

Nu har jag frukosterat färdigt, en c-vitaminbrus, kaffe och två tunnbröd med smör. Jobbar idag, som ni kanske förstår. Eller ja, jag brukar ju vara uppe tidigt annars också. Har rastat Sonya, satt i motorvärmaren och packat allt som ska med.

Trodde att vi skulle iväg på ett evenemang på jobbet idag, och jag våndades faktiskt över det så jag mår så dåligt att jag behöver den där tiden, 12-16, mellan turerna för att vila mig. Och himmel vad glad jag blev när jag såg att jag hade sett fel, evenemanget är nästa helg jag jobbar. Åhhh då ska jag se till att vara frisk.

Såg Let´s Dance igår. Eller, jag missade de två första, bl.a. Morgan. Sedan somnade jag när BlondinBella dansade, men de andra höll jag mig vaken till. Vet inte riktigt vem jag tyckte var bäst, kanske Laila *vad hon nu hette*, hon var så himla snabb. Sedan tycker jag det är starkt av Kitty att försöka. Jag skulle vara MINST lika dålig. Hon passar in där så himla illa att jag bara hoppas hon får fortsätta och lära sig mer. Som hon sa, meningen med Lets Dance är väl inte att de ska vara dansare från början? Hoppas hon hänger kvar ett tag till i alla fall. Nu är jag dessutom skyldig en arbetskamrat fika, för jag var helt övetygad om att det var Morgan *vad han nu heter, han Tippensnubben* som fick en hjärtinfarkt, inte Mojje Johansson. Äsch. Jag får bjussa på fika någon dag, det får jag väl står ut med, haha.

Nä, nu ska jag byta om och borsta tänderna, seda joooobba lite.

Tjingeling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0