God kväll.

Idag åkte vi ut till pappa & mamma. Tog mormor med oss också, hon brukar sitta och prata strunt med mammsen medan jag är ute med barnen.

Men idag hade jag inga ungar som var sugna på uteliv. Kanske var det för kallt. Alvin åkte lite pulka, Elis ville mest gräva i snön. Jag var den som ville vara ute, men fick ge mig då Elis tjatade och ville in.

Fast de somnade när vi åkte ut, och under tiden de sov tog jag en sväng med kameran. Men jag hade fel objektiv på, det retade mig att jag glömde byta. Sedan la batteriet av i kylan. Försökte med mobilen, men den la också av. Jeez, SÅ kallt var det väl inte. Men jag hann få lite bilder i alla fall. Är lite harig och tordes mig inte ut på isen helt, gick i kanten och där var den ju säkert 25 cm tjock, men jag gillar inte att vara ute själv. OM det skulle hända något.

Nä, nu dags för fiiiika. Finns lite nya bilder på pixbox om ni vill se. Fotade Alvin i sin nyaste mössa.

PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0