Gäsp.

Idag är jag bortskämd. Jobbade till 12, handlade åt mormor och hjälpte henne fixa lite mat. Sedan hämtade mammsen mig och jag följde med ut och fikade här. Ja, jag är fortfarande kvar. Tog en tupplur, i tio minuter (trodde det var en knapp timme, blev skitsnopen när jag kollade på klockan) och nu känner jag mig piggare än på helaste dagen. Tänk vad tio minuter kan göra. Om en liten stund ska pappsen skjutsa ner mig till jobbet igen. Snacka om att jag har snälla föräldrar (♥ ♥ ♥).

Sedan börjar jag ju snart, vid fyra. Och efter det är min helg öööööööver. Hu vad skönt. Ska försöka sitta lite vid datorn och greja med bilder ikväll, men ibland orkar jag verkligen inte. Och igår mötte Elis mig. "Har du köpt tabletter mamma?" Det frågar han alltid när jag jobbat, ibland har jag halstabletter i väskan och då blir han så lycklig. Sedan höll Alvin på att somna, men när han såg mig så skulle han upp och greja. Visa sin mage, visa sina "foffa" (tofflor), kramas, allt ville han göra utom sova. *fuck, det har tangetbortdet är verkligen i behov av utbyte. Eller VINSANERING! HÖR (SER) DU DET MAMMSEN! VINSANERING! För er som vill veta, ja ni andra slipper inte undan ni heller, har mammsen spillt ut en halv vinflarra i tangetbordet. Så O och ) och = är alkoholskadade, och kräver håååååårda tryckningar* Var var jag? Jo, Alvin. Febervarm var han, och fick en till vällingflarra, sitt gosselamm och sedan lite Alvedon. Och så somnade han så fint sedan. Plutten.

Nähe. Dags för lite skvallerläsning på flashback.

VI hörs kära vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0