Förkylt.

Usch vad Elis är mosig. Snörvlar och är helt röd i ögonen kraken. Och äter massa Alvedon, men han har ändå feber. Stackaren. Blir en lugn helg för oss. Idag har vi mest sett på TV. Jag och Alvin har dammsugit och torkat golven på båda våningarna, medan Elis har sett på Byggare Bob. Sedan var Cicci förbi här när hon slutade jobba, och fikade. Nyss somnade Alvin hos mig när vi hade vilostund, och Elis blinkar tungt också. Vi kollar på Tingeling, riktigt mysigt. Så snart Elis somnar ska jag ner till datorn, har lite idéer om några bilder jag vill göra. Har noll tid för att fota, men har en stund planerad i morgon då David ska med.

Just nu är objektiven så dammiga, i alla fall 18-55 millimetersobjektivet. Har en check & clean-garanti på själva kameran som jag tänkte utnyttja efter helgens fotande. Måste bara se om det finns möjlighet att skicka in objektiven också, även om det kostar extra.

Nu ska jag gå ner till andra datorn och hälla upp en kopp kaffe och pilla med lite bilder.

Ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0