EGO-bilder.

Jag och Madde tog en fotorunda, jag hade lite idéer till bilder. Det är så bra att ha med Madde, för hon är duktig på att improvisera, och fjantar lika mycket som jag. Och det är då det blir fina bilder. Eller hur Madde :-)

Jag har bara hunnit fixa ett par av alla bilder, har så lite tid vid datorn. Men här är några på mig:

 
Jag är riktigt förtjust i värmen i de två översta bilderna.




 

Och så kommer en på Madde:



Snajdigt va´ :-D

(bilderna finns på pixbox.se också, ni trodde inget annat va´? hehe)

Kommentarer
Postat av: Madde

Åhhh herre gud haha...ja nog ser man ut alltid=P

DU vart jätte bra på bilderna som alltid =)

Mmm det är toppen att åka ut med dig, lika mysigt och rikigt varje gång. Och får alltid fina bilder på dig =P kram kram

2009-01-03 @ 23:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0