Bröd.

Jag har hittat mitt favvobröd. Har letat efter ett bröd som INTE är fyllt med E-nummer. Men det finns ju inte, har jag trott. Men av en slump hittade jag detta på Coop:



Det heter Orientbröd, och jag har trott det varit någon skit de inte får sålt, därav att det är så billigt. Sedan tänkte jag testa det i alla fall, för jag var inte sugen på något speciellt när jag handlade. Och det här brödet innehåller alltså: vetemjöl, vatten, socker, salt och jäst. Inte en enda smaktillsats, inga konserveringemedel, nada skit. Lite socker, visst. Men vi har inte tänkt att enbart äta bröd. Och jag äter hellre bröd md socker i än med E-nummer och konserveringsmedel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0