Mys pys.

Nattningen av småkillarna är bland den mysigaste stunden som finns. Ikväll såg nattningen ut som alla andra gånger. Först dusch, sedan lite tv en stund. Alvin smaskade kvällsvälling, och sedan borstade vi tänderna. Och så går han och ger Elis en kvällskram, "Natt-natt" säger han till Elis, och Elis svarar med "God natt Ajjin, ses i mojjon" ♥. Och så kastar han i myselefanten och mjukislammet i sängen, släcker lampan och vill sedan ner bland kuddar och täcken. Och så knäpper jag på en cd med rim och ramsor, som han ligger och lyssnar på tills hans somnar. Just ikväll vaerkar Alvin lite orolig, så jag satt kvar en stund på madrassen som ligger som fallskydd under Elis säng. Då kom Elis in och satt och hjälpte mig att natta Alvin. Jag väntar på att Alvin ska tystna så jag kan få natta Elis snart. Elis brukar få vara uppe en stund efter att Alvin somnat, han är ju storebror trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0