Mina två timmar.

Jaaa, nu ikväll har jag haft två egna timmar. Alldeles ledig. Och vad passar då bättre än att pyssla runt med bilder. Jag och mina pojkar körde hö idag, sedan grillade vi korv inne i öppna spisen hos mormor och morfar. När vi sedan åkte hem somnade småpojkarna i bussen, och jag tog en fototur runt nejderna. Resultatet ser ni i inlägget här ovanför

Igår fotade jag också, fast då var det Alvin som råkade illa ut ;-). Vi hade hälsat på gammelmormor på stan, ätit lite smaskiga semlor och sedan när vi kom hem var Elis kanontrött och sov en stund. Då fick Alvin agera modell. Lägger in klickbara bilder så laddar sidan snabbare för er. Bilderna finns dessutom på pixbox, som alltid.

Nu ska jag lägga upp bilderna åt er, sedan ska jag packa dagiskläder och göra te.

Hoppas ni har haft en lika skön helg som jag har :-) 

Tjingeling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0