Fråga:

Fick denna fråga i ett inlägg:

Tycker du man ska kunna blocka folk som man inte vill ska läsa ens blogg,?
tycker du att man ska införskaffa det här på blogg.se?
GÖR DIN RÖST HÖRD, jag vill veta.

Mitt svar: Mja, jag har faktiskt inte några problem med att "fel" människor läser min blogg, vad jag vet. Är restrektiv med var jag lägger ut adressen, den finns inte på min MSN eller på Facebook. Just av den anledningen att jag vill veta vem/vilka som läser. Jag är inte ute efter några höga besökssiffror, då skulle jag outa adressen vartän jag kom åt. Men nu gör jag inte det, och på så sätt har jag ganska bra koll på vilka som läser och inte. Vill man inte att folk ska läsa så får man väl välja vilka som får adressen. Fast vad sjutton, skulle det införas någon sorts blockeringsgrej här så misstycker jag inte, kanske kan vara bra för de som blir trackade. Men jag själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0