Bilder.

Tre bilder på Madde sedan vi fotade i söndags. Jag hade i huvudet vilka bilder jag ville ha, för ljuset hade jag kollat sedan jag och David var på vinden veckan innan. Tyvärr hann jag aldrig få mitt stativ vilket jag blev riktigt arg och ledsen över. Sista gången det utlånades i alla fall. Man måste kunna lita på att få sakerna tillbaka. Så ja, hade jag haft stativet har jag förmodligen varit mer nöjd. Men visst är Madde fin på bilderna ♥








Sedan får ni en bonusbild på Alvins busigaste min för tillfället:


Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefina bilder. Blir lite "ruffigt" med bakgrunden och ljuset. Snyggt!

2009-02-05 @ 11:49:21
URL: http://willman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0