Snabblogg.

Vilket skumt orde det blev i rubriken.

Just nu har jag kastat i mig lite frukost, det är dags att åak till jobbet. Men så fort jag slutat vid 16 i eftermiddag ska jag åka till Eskilstuna igen. Jag lyckades inte handla någonting, vilkat jag iofs räknat med. Men jag inser att jag måste åka en sväng till, jag har inte köpt klart allt. Och att försöka handla med barnen går inte, eller, jag orkar inte. Då går jag hellre runt med dom och ser till att de håller sig glada och snälla än drar in dom i affärer med köer och trängsel.

Det sprakar så fint i sipsen, det är alltid det första jag gör på morgonen, tänder en brasa. Och sätter i värmen i bilen.

Nu måste jag kila, ska hämta Louise också då vi jobbar ihop idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0