Lucia.

Idag var det luciafirande på dagis. Elis satt så lydigt, och Alvin stampade takten med ena foten, men vägrade sjunga "-Orkar inte!", sa han. Naww vad söta de var. Sedan bjöds det på glögg, varm choklad, papparkakor, kaffe och skinksmörgås. Hur gulligt som helst.

Just nu är det fullt, jag hinner ingenting med någonting. Fota, vad är det? Städa? Umgås? Se på tv? Läsa? Rena grekiskan. Igår hade jag en heldag med min kontaktperson, jättetrevligt men mycket bilresande. Jag känner mig mosig, täppt i näsan och tung i skallen, så det var tungt att köra.

Jag känner mig stressad och full av måsten. Det är inte likt mig, jag brukar finna mig i att ha det jäktigt, men just nu skulle jag bara vilja sova.

Nähepp, nu ska jag skriva klart en sak till skolan. Sedan ska jag lämna in alla böcker idag, jag behöver ju bara en kvar över jul. Tjohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0