Ledig fast ändå inte.

Idag ska vi upp på mitt jobb, och julfika. Jag har ledig dag, men ska ändå ha ledsagning senare i eftermiddag. Barnen får ju vara på dagis, men både  farfar Bengt och morfar Raoul var lediga så killarna ska vara där. Alvin med sin farfar och Elis med sin morfar.

Igår tog vi de sista julkorten. Börjar bli lite ont om tid för att få hem dom innan de ska skickas iväg. Men jag har inte redigerat dom ännu, fattar inte att det alltid är så ont om tid att sitta vid datorn.

Fullt av färg har jag på mig, snyggt. Målade en "herrbetjänt" som jag fick av mormor. Den ska Björn få av henne i julklapp. Men den var så himla nött, och trasig. Så jag har limmat och grundat den nu, och ska försöka hinna färdigstryka i morgon. Svårt att göra sådant här hemma när jag inte kan gömma detnågonstans när det inte torkat. Men den får stå tills i EM, då ska den ha torkat och jag kan glömma den i städskåpet, där är det ingen risk att Björn går in. Hehe.

Nu ska jag göra mig klar, och sedan kila iväg.

Höres vänner :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0