Julafton.

Vilken underbar julafton vi hade.

Jobbet sa bara swosh-swish så var det klart. Sedan handlade jag lite gott till pappa och mamma, hem och byta kläder på mig själv och barnen, in i bilen och så hem till pappa och mamma. Först massa smarrig julmat, sedan vila till Kalle Anka och efter det julklappsutdelning. Inte ett enda bråk med barnen, de var helt underbara! Inget skrik, inget gap och de tackade så fint efter varje paket, och lekte helt nöjt med allt de fick. Väl hemma på kvällen var det ingen som orkade ha paketöppning här, så alla våra julklappar ligger kvar under granen. De tar vi efter frukosten idag.

Just nu sitter killarna och ser på den Rorri-filmen som Alvin tjuvöppnade i veckan. Jag ska dricka kaffe och pyssla med lite bilder som jag fått en beställning på.

Ha en trevlig helg alla vänner :-)



Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att höra att ni hade det mysigt :) God fortsättning!

2009-12-26 @ 14:48:27
URL: http://storiesfromthecity.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0