Jobba, jobba.

Idag har jag jobbat delad tur. Mellan passen har jag färdigmålat herrbetjänten som jag skrev om igår (eller var det i förrgår?) och även redigerat mina julkort, samt David och Louises julkort.

Har haft huvudvärkskänning idag med, som alla dagar den sista tiden. Men jag åt tidigt lunch (tidigt för att vara mig är innan tre-tiden) och sedan gav det sig. Puh!

Har precis satt i värme i bilen, och käkat avocadoröra. Kommer blåsa rödlök på mina stackars kollegor ikväll. Men det är ju viktigt att äta, jag vet ju att det är lunchslarv som ger mig migrän. Nästan alltid. Och stress.

Nu ska jag hoppa in i jobbkläderna och sedan knalla iväg. C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0