Heldagsjobb.

Idag jobbar jag hela långa dagen från 7-20. Jag ska faktiskt knalla ut och skrapa bilen nu. Den här temperaturen gör ju att det bli pansar av all blötsnö. Först flera plusgrader, sedan 13 grader kallt över natten.

BRR!

Ingenting sagt om bussen heller. Björn fick bogseras in till K-holm då bilen inte behåll något vatten alls, vilket han kom på efter någon mil. Sedan behöll dom bilen och skulle räkna på om det var värt att göra något åt.

Suck.

Jag är trött på att åka pickup. Den är svinkall, halkig och stor och tung. Men jag slipper gå i alla fall.

Ha en trevlig dag, själv hoppas jag den här dagen flyger fram så jag få komma hem i värmen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0