Hej och god morgon.

Idag sitter jag med Zorégas julblandning i muggen. Lite för starkt kaffe för min smak, men funkar. Barnen kör O´boy, och är nöjda med det. Och så ser vi på ännu en julklappsfilm: Madagaskar 2. Tror det blev över tio nya filmer totalt, men det är roligt. Bäst hittills är ju solklart Ice Age 3. Jag garvar åt samma saker varje gång de uppkommer. Den är skitkul.

Idag ska jag jobba, nyårsafton till trots. Men det gör inte så mycket, jag sitter ju inte på en fabrik och monterar muttrar.

Ska ner och handla lite till kvällen sedan. Vi ska bara vara hemma, förmodligen går vi ut runt 12-slaget och kikar på alla raketer, men annars håller vi oss inne. Barnen kanske vaknar av allt smällande, även om de sov förra året. Sonya behöver vi däremot inte bekymra oss om, hon bryr sig inte ett jota om smällare och raketer. Det är skönt. Vi har aldrig behövt bry oss om henne.

Nähej, nu ska jag börja plocka lite bland alla julklappar. Tänk om man kunde kasta ut lika mycket som kom in, då skulle det bli plus minus noll på prylar. Men hur ofta gör man så..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0