Shopping.

Idag har killarna varit med farmor, och jag har tillbringat en dag i Eskilstuna utan pojkarna, men med pappa & mamma som sällskap.

Anledningen till att jag åkte var att jag ville köpa lite nytt till killarna, och då har dom det roligast om de inte är med, annars tröttnar de på att gå i affärer och bara kolla kläder och skor.

Till Elis kom jag hem med:
Skor 499:-
Stövlar 299:-
Jeans, manchesterbyxor, gubbkeps och kofta: KappAhl: 199:-/199:-/24:-/49:-.
Jeans + långärmad t-shirt, sjal, 179:- för båda/99:-.
Väst, H&M: 199:-.

Alvin fick lite mindre saker, men han har ju (o)turen att ständigt ärva saker:
Skor 499:-
Stövlar 299:-
Jeans + långärmad t-shirt, Cubus: 179:- för båda.
T-shirt med Rorri, KappAhl: 99:-.

Och till mig fyndade jag två skjortor/toppar för 129:- för två st.

Just nu sitter barnen och mumsar ostbågar och jag ska snart lägga dom. Är själv rätt trött, men vi ska se på film ikväll så jag ska INTE somna vid tv:n. Absolut inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0