Morning.

Natten mellan tis-ons tältade vi, efter en jättegod grillning hos pappa & mamma. För att slippa köra hem på kvällen, och för att slippa åka så tidigt, så slog vi upp vår lilla månbas på gräsmattan. Pojkarna gillade det, så det var kul. Sedan följde en dag med långpromenad, bad och lite solsken innan vi åkte hem framåt eftermiddagen. Ja, Björn har inte ro att stanna så länge, så han for hem så fort han kunde, för att hinna bygga gjutform. Väl hemma var pojkarna så trötta att de höll på att somna under middagen, så kvart över sex sov båda boysen och jag satt i flera timmar och grejade med bilder.

Idag har vi lite lagom aktiviteter inplanerade. Jag ska fika med Maria och barnen vid tio-tiden, sedan vänta tills mamma slutar jobbet, då ska vi åka och plocka hallon. Mmmm, det är ju nästan godare än blåbär.

Nu ska jag sparka upp Björn ur sängen, han har en tid att passa. Jag fattar inte hur man kan vara så grymt seg på mogonen. Och så blir han skitgrinig om barnen skulle peta till honom när han skönhetssover. Inte sjutton vill jag väcka honom frivilligt, men ska vi hinna äta frulle innan bör han nog ta sig upp nu. Suuuuck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0