Lång dag.

Igår var jag så trött när jag kom hem. Jag började åtta på morgonen, som vanligt, men sedan blev jag av olika anledningar snabbt förflyttad och där låg arbetspasset till åtta på kvällen. Tack och lov hade jag varit förutseende och sprungit in på ICA och fått en sallad med mig, men inget tillfälle gavs att äta förrän vid halv sju. Då var det prick tolv timmar sedan jag åt något senast. Väl hemma halv nio var Björn skitsur över att jag var sen. Jag hade dristat mig till en tur in på ICA efter arbetspasset och köpt lite naturgods, mitt blodsocker låg jäms med fotknölarna, och enbart grönsaker och lite skinka var inte tillräckligt där på kvällen. Men väl hemma rev Björn av en ilsken sladd med bilen så fort jag klivit ur bilen, han var redan ute och väntade på mig för han skulle iväg och hann knappt säga hej innan han drog. Barnen var vakna, så det var bara att börja natta dom.

Sedan somnade jag själv och det där med naturgodiset blev bortglömt. Fick gå upp vid elva när Björn kom hem och ta en Diklofenak, för då hade jag migrän. Huvudvärken sitter i fortfarande, men jag törs inte ta någon tablett för jag kommer banne mig inte ihåg om jag gjorde det i morse, eller om jag bara tänkte att jag skulle det... Ibland skulle man ha en signeringslista även här hemma. Suck.

Idag är jobbar jag från lunch, men ska till jobbet direkt jag lämnat barnen vid elva för en del telefonsamtal jag inte har möjlighet att göra när jag väl börjat.

Nä, nu ska jag och pojkarna ner på stan och åka helikoptern på Coop, och sedan kanske gå och fika lite innan jag lämnar dom på dagis.

Hoppas ni alla få en fin-fin dag .-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0