Jobba?

Nä, vi tar en veckas semester till va. Ja, det gör vi. *retas med er alla som jobbar igen*

Just nu sitter jag och väntar på att min kontaktperson på Agria ska ringa upp, hade lite försäkringsfrågor som de ska hjälpa mig med. Barnen har jag satt vid Byggare Bob med varsin glass. Enda chansen till att få prata i telefon ifred.

När jag sedan pratat med denne ska ringa Trygg Hansa, vi fick ett försäkringsbrev hem och då fanns inte Alvin med. Verkar misstänksamt, så det vill jag kolla upp, om jag hinner innan barnen tröttnar på filmen.

Igår firade vi mormor helaste dagen ute hos pappa & mamma. Jättetrevligt var det, massor av folk kom.



Barnen var helt skut när vi kom hem, och de somnade tidigt. Jag fastnade vid datorn med Sabinas bilder, ni kan kolla fotobloggen senare (om Sabina tycker det är okey att bilderna läggs ut såklart).

Nu ska jag fortsätta med mitt surfande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0