Idag,

SKA VI HÄLSA PÅ GAMMELMORMOR *oj, caps*. Sedan ska barnen (och deras mamma) få åka lite fyrhjuling hos morfar och mormor. Eventuellt också en barnnfotografering i eftermiddag, när vi kommit hem. Sedan blir det kräftor ikväll igen, har 2 kilo kvar sedan igår. Ja, oöppnade såklart. Men ändå tinade så de måste äras inom snar framtid.

Just nu sitter barnen och munsar äpple framför tv:n. Och jag sippar på nybryggt kaffe. Vi har inte riktigt kommit igång ännu, jag och Alvin har duschat och nu ligger hela dagen framför oss utan en endaste tid att passa.

Någon som vill ta en fika i morgon? Jag är hel-ledig och har noll och nada att göra, sådant ter sig ovanligt för min del. Att inte riktigt veta vad jag ska hitta på. Fika på stan är alltid trevligt :-), om någon vill ses får ni messa.

Nu ska jag kolla scandinavianphoto.com. Ska beställa ett filter till både mactrot och vidvinkeln, men vill även ha en ny blixt.  Tyvärr är de blixtarna jag vill ha så grymt dyra, men snart är det mörkare ute och det kommer vara mest inomhusfoto, och då kommer jag behöva blixten om jag ska kunna ta de bilderna jag lovat och tänkt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0