Hej bloggen :-)

Är just hemkommen från ett Tupperwarepartaj, Jag skulle absolut inte köpa något, och OM jag skulle köpa något skulle det bli några matlådor. För vi har skåpen fulla av lådor och byttor.

Någon jävel skrev däremot in en "super-shock-extraREAprice-beställning" åt mig.

På 1195 jävla SPÄNN för 18 jävla LÅDOR! Vafan är det med mig, varför klarar jag inte att gå på sådana där tillställningar utan att köpa något? Sara! Jag vet en som inte kommer (bli ivägsläppt) på ditt ME&I-party *host*

Jag måste lösa (ut) detta först.

Kommentarer
Postat av: jonna

Ha ha ha! Jooo, du måste komma! Man kan numera dela upp betalningen, och dessutom är det nu 60 dagar för fakturan, förut var det bara 30. Du kan shoppa lugnt. Annars måste du komma och titta. Ta gärna med dig hur många du vill, för det är pinsamt om jag sitter där och endast har skrapat ihop typ tre polare... ;)

2009-08-23 @ 20:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0