Hallåj!

Efter en dag med mycket fika, trevligt sällskap, och mina goa ungar, ska jag sätta mig och pyssla lite med bilder på söta Ebba som jag fotade igår. Ebbas morbror och jag har gått i samma klass på mellanstadiet. Ebbas mamma Elin tyckte det gick finfint att jag publicerar lite bilder, så kika in på bildbloggen senare ikväll så kanske jag hunnit få ut något.

Nu har jag renbäddat sängarna, och sorterat ett berg av tvätt. Ska faktiskt sätta mig vid datorn på nedervåningen medan barnen vilar. Tänkte fixa lite fler av Elins bilder nu medan jag har tid. Senare ikväll blir det nog film och lite godis.

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Skulle kommentera i hannasfoton-bloggen men det funkade inte. Så jag skriver la här istället! Du får jättegärna ta fler bilder på Ebba när helst du får nån idé som inte funkar på dina "stora" barn. Eftersom du skrev att hon var så söt ;) Nån gång kanske hon släpper stenansiktet för en stund och visar sitt rätta "skitunge-jag" för kameran... Hon är annars en mästare på att spexa med miner och grimaser, men så fort kameran dyker upp blir hon lite tråkig. Hoppas du har en bra lördagskväll!

2009-08-15 @ 22:01:27
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0