Bekymmer.

Jag har en förmåga att oroa mig för småsaker. Just nu nojjar jag över vädret. Tänk om det regnar i eftermiddag? Vi har bjudit pappa, mamma och mormor på mat ikväll, och regnar det får vi ställa in.



Mormor kan inte ta sig in i huset på något bra sätt då man måste gå källarvägen = alldeles för många trappor. Altanvägen är Plan B, men där är det en vinglig hemmagjord trapp, som knappt jag själv törs gå i. Suck.

Men om man kollar väderkartan från aftonbladet.se ser det rätt okey ut. Äh, vi får ta det som det kommer. I värsta fall får Björn och pappa hjälpa mormor in via den vingliga trappen.

Idag ska vi träffa Cicci och hennes killar. Det var länge sedan. Elis pratar mycket om Tobias, tror de gillar varandra, så de kommer nog gilla att träffas.

Nu ska jag skriva nota på vad som ska handlas. Tror det blir tacopaj och kräftor. Köpte fyra kilo på Willys igår, hoppas de är okey. Pandalus kan ju variera i kvalité, så man vet aldrig. Det blir fjärde gången jag äter kräftor på två veckor. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0