Världens tråkigaste

flickvän/sambo/fästmö/etc är jag den här kvällen. Kommer hem, hälsar på de somär vakna, och går och lägger mig. Är helt sjukt trött, och ser ingen mening i att sova framför tv:n. Har så sjukt ont i min tå att jag tappat känseln för beröring där. Det värker, sticker och dunkar i den, men huden är som bortdomnad. Obehagligt, och det gör ont så jag inte vet var jag ska ta vägen. Om jag går lite blir det bättre, som nu när jag gick runt och plockade fram kläder till pojkarna till i morgon, samt till mig själv. Kläder och saker vi ska ha med när vi åker och äter hos pappa och mamma. Jag jobbar 7-12, sedan hämtar jag mormor, David och Louise och till sist alla grabbs här hemma. Gud vad skönt det kommer kännas i morgon klockan fem över tolv. Ahhhhhh...


Elis skulle ligga och prata med mig i vår säng nu, men jag dröjde för mycket med att plocka i ordning till morgondagen så han ångrade sig och gick tillbaka till Björn, och Star Wars på tv. Var inne och sniffade lite på Alvin, gud det känns som om jag varit bortrest från honom. Elis har jag ju sett på kvällen, men Alvin har jag inte pussat på eller/och pratat med på snart tre dygn.

Plockade en jättebukett med vitsippor, blåsippor och tussilago när jag cyklade från pappa & mamma. Jag var där ute mellan mina arbetspass. Grejade i stallet, tänkte ta mig an Tiaras vinterpäs men hon var inte på humör så jag struntade i det. Hann i alla fall duscha och sedan sitta i solen en timme med alla kvällstidningar och bilagor. Mormor fick hälften av alla blommor jag plockade, det blev jättefint och hon blev så glad. Det är roligt när en sådan enkel sak som lite handplockade blommor kan glädja. Det är ju rätt enkelt att fixa, liksom.

Nä, sovdax. Börjar tidigt i morgon bitti.

Tjingeling // Hanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0