Tags.

Jag har gjort en tagg, att sätta på bilder. Fast jag tycker det är så fult med taggar, det förstör nästan hela motivet. Surfade på aftonbladet.se och fick idén till att göra en egen. Fast min är snyggare, eller vad tycker ni ;-)

Den första är från aftonbladet. se, och den andra är ju min dårå.

 
Vi har inte varit hemma speciellt länge, jag och barnen hälsade på Louise som fyllde idag. Hon fick lite påskliljor och ett presentkort på en canvasförstoring hos crimson.se. Innan dess så jobbade jag, från 8-12. När vi kom hem somnade Elis som en stock, han var skittrött.

Ska försöka komma ut och springa en sväng ikväll igen, gjorde det igår och det var så himla skönt. I alla fall efteråt, haha. Eventuellt att jag cyklar en extrasväng när jag slutat ikväll.

Nu ska jag cykla tillbaka till jobbet, vi hörs kära vänner!

Tjingeling // Hanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0