Svar:

Kanske måste vara lite artig och svara på kommentaren jag fått också.

han som körde bilen vejde för en som inte visste om att det var högerregel.... :)

Jag var ju inte där när det hände, men det de sa, som jag pratade med (och vad jag fattade för) hade sett det hända så hade den här bilisten kommit från Storgatan ner mot GB, och den andre från Sörmlandsgatan, från Flens Bostads håll sett. Och den blå bilen hade kört ganska fort, och inte sett den från höger och då fått väja mitt i korsningen. Men som sagt, jag var inte där när det hände, har inte läst om det någonstans. Även om jag vet vem det var som körde så tänker jag inte fråga vad som hände :-P, för det har jag inte med att göra. Men om du vet mer får du gärna förklara.

Kommentarer
Postat av: gabriella

nej... jag vet bara det jag skrev i förra inlägget, det var så han sa ;)

2009-04-04 @ 23:37:44
URL: http://gabriellur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0