Sthlm.

Idag åker jag och tre arbetskamrater till Sthlm, vi ska på en föreläsning/utbildning om epilepsi. Ska bli spännande! Kändes helt galet att ställa väckarklockan på 04.30 igår. Men tåget går strax efter sex, och jag gillar ju att äta frukost och slippa jaga runt på morgonen. Har rastat Sonya och sitter nu och mumsar på en macka.

Mådde skit igår kväll, efter maten kändes det som om jag skulle spy. Mådde illa och hade ont i huvudet. Ja, huvudvärk hade jag sedan innan, gick t.o.m. upp mitt i natten och tog en Alvedon då huvudvärken gjorde att jag inte kunde sova. Det blev lite bättre sedan på kvällen, men nu på morgonen inser jag att det är en förkylning på G. Är så nästäppt och har en dov huvudvärk. Skönt på ett sätt att veta vad det är som är fel. Jag har ju varit grymt trött på kvällarna sedan i helgen, somnar i princip när jag nattar Alvin vid åtta, sedan sover jag tills Björn väcker mig och tycker jag ska fortsätta sova i sängen. Men nu vet jag ju varför det varit så. Har laddat upp med Alvedon och nässpray i väskan. Dagen blir lång, åker 06.13 och är tillbaka 18.30.

Nähej, dags att borsta tänderna och sedan byta om.

Tjingeling // Hanna ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0