Söndagskväll.

Usch, tänk att det alltid känns som om det är fler söndagskvällar än helger i övrigt. Jag jobbar nästa helg, det känns lite pissigt. Men det är ju heller aldrig fel med lite helgOB.

Idag var vi i simhallen. Lungt och skönt var det, inte alls mycket folk. Kaffe, kanelbulle och lite bad. Kalastrevligt. Sedan åkte vi hem och bytte kläder, hämtade David och Louise och åkte till pappa & mamma. Fikade, fotade och bara njöt av ledigheten. Väl hemma igen på eftermiddagen städade vi, och gjorde en stor lasagne. Smarrigt!

Just nu kollar Elis och Alvin på senasre PLUTO som man kan köpa med Aftonbladet. Elis somnade sent i bilen, som vanligt. Så han är grymt pigg, han och Björn har varit ute i tå timmar och grävt och grejat på tomten. Alvin och jag duschade och pysslade här inne. Sedan hade jag precis fått Alvin att somna när Elis kastade upp ytterdörren och vrålade "MammmAAAAAAAAAAA" femton gånger innan han dundrade upp för trappen och in i sovrummet. Då satte sig Alvin rakt upp i sängen och så var det med den nattningen. Suuuuck. Nu får de kolla PLUTO en stund innan jag gör ett nytt försök att natta dom, fast båda två den här gången.

Ikväll är det visst totalt j*vla omöjligt att få bloggen uppdaterad. Vet sedan tidigare att jag måste kolla så inläggen verkligen postas, för mina skrivna inlägg har uteblivit ganska många gånger. Men ikväll går det verkligen inte att posta dom, jag har "Aktivitetstips" som senaste inlägg hur mycket jag än uppdaterar och postar inläggen.

Tjingeling // Hanna ♥


Kommentarer
Postat av: stina

tack för tipset om betesutsläpp i julita, ska åka dit om vädert tillåter, har sambons barn den helgen så det passar super!

2009-04-27 @ 09:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0