Simhallen.

Dit ska vi senare idag, när vi ätit frukost. Just nu gör vi rätt lite, barnen mumsar på russin och Björn sover. Själv har jag funderat ut en ny header till bloggen, men jag har inte gjort den ännu.

Gårdagen gick jättefort, kanske för att vi hade att göra hela tiden. Vi körde och lastade hö, fikade, duschade Tiara och satte henne i en annan hage med mer bete, Elis och jag var nere och fiskade, mm. Ni kan kolla foton på min pixbox, det blev så mycket bilder att jag inte lägger dom här, då kommer det bara ta tid för er att få upp sidan.

Nu ska jag börja med frullen så snart jag avverkat alla bloggar och nyheter. Ha en bra dag alla!

Tjingeling // Hanna ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0