Shopping!

Alltså, jag har inte shoppat sedan innan jul, typ. Det känns som en evighet sedan. Fast jag kanske har fel hörrni, har vi varit iväg efter det? Skit samma.

Igår åkte jag, pappa & mamma och David till E-tuna. David hade massa ärenden och moi tjurrusade mellan olika affärer. Det är alltid smått brått när pappa är med ;-). Men jag hittade det jag var ute efter. Jag ville ha ett par sneakers, för om jag ska börja löpträna nu klarar inte mina benhinnor atta höga klackar jag ständigt har på dagarna. Jag måste ha mjuka skor även dagtid, så jag visste ungefär vad jag ville ha, och hittade då dessa på Stadium, 899:- kostade de: 


Sedan knallade jag vidare till KappAhl. Där hittade jag två BH´ar (som Björn fick betala då det är han som har tvättat sönder mina andra), tre par trosor, två par färgade strumpbyxor och två tunikor/klänningar.



 


Gillar skarpt tunikor/klänningar, för det är så skönt att bara komplettera med ett par tights/strumpbyxor och så är man klar. En hel outfit i ett enda plagg, det är grymt bekvämt. Men jag köpte fel storlekar såg jag när jag kom hem, 42 blev det visst! Inte undra på att de var så rymliga. Men det är skönt det också, ska ju ha dom i jobbet. Men visst var de vårfina, tycker ni inte det?


På ÖB´s hittade jag en ridhjälm åt Elis, som jag köpte. Den ska han få i födelsedagspresent. Han kommit på att han även ska få ett metspö och en fiskelåda fylld med fiskeprylar. Det kommer han att gilla!

När vi var färdigshoppade åkte vi hem, jag skjutsade hem David och sedan åkte vi till Björns mammas stuga, där barnen lekte i leran och vi andra sågade och sorterade ved. Vid halv sju åkte vi hem, och då grillade vi! Årets första grillkväll. Skitgott! Sedan somnade vi alla vid tv:n och vaknade halv ett, så någon filmkväll blev det inte :-(

Nu ska vi göra frukost, sedan ska vi till simhallen!

Tjingeling! // Hanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0