Jobb.

Ja, idag jobbade jag till 12, hämtade barn, åkte och handlade massa lyx till helgen (ja, lyx och lyx. För mig är färskpressad juice, vindruvor och lite dyrare bröd bröd helglyx).Sedan åkte vi och plockade tussilago och blåsippor, tog en fika hos pappa och mamma tilsammans med Davis och Louise, och sedan åkte vi en lång omväg hem då barnen sov och D&L ville plocka påskris. Sedan hyrde jag film, och nu står bilen ute med två sovandes småttingar i. Björn är ute och krattar och jag satte mig här ett par minuter. Härligt. Ska snart väcka killarna och se om vi kan vara ute en stund till, egentligen behövs det dammsugas och torkas golv, för det är hundhår till förbannelse. Har jobbat så mycket i veckan att jag inte veckostädat något, tror inte jag dammsugit sedan helgen som var. Men det kan vi göra senare. Nu ska vi njuta av solen den lilla stunden den är uppe. 

Ha en fantastisk helg nu, det tänker jag ha :-)

Tjing! // Hanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0