Hej bloggen!

Jag saknar att blogga när jag inte orkar, jag tycker om att skriva ner vad vi pysslar med. Därför känns det tråkigt när jag missar att blogga en del dagar.

Igår var en sådan dag. Lämnade barnen på dagis, åt frukost med Davis på Violen, jobbade till 12, hämtade barnen på dagis, lämnade Alvin hos morfar och Elis hos David, åkte tillbaka till jobbet, jobbade till 16, åkte hem och lagade mat. Tog Elis och Sonya på prommis, för en bil hade krockat i korsningen sörmlandsgatan/storgatan. Hade nog gått rejält fort, Vattenfall var där och stängde av elen eftersom bilen hade kört över ett elskåp, och sedan kom polisen och bärgaren. Det är illa att missa högerregeln, tur att ingen blev skadad i alla fall.


Kommentarer
Postat av: gabriella

han som körde bilen vejde för en som inte visste om att det var högerregel.... :)

2009-04-02 @ 18:29:37
URL: http://gabriellur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0