Hallåj :-)

Hej Bloggen!

Just nu steker jag kyklingnuggets. Sådana här man gör själv, men lime och egen panering. Dödligt goda... Till det ska vi ha (egengjord) currysås och jasminris. Ska bli så gott! Har bara ätir gröt till frulle och en äggmacka till lunch. Lågkonjukturdiet ;-).

Björn har precis kommit he, han är uppe och väcker Elis som sovit.

Vi var på stan, och fikade. Jag och pojkarna. Sedan handlade vi, och köpte matlåda åt mormor. Och träffade Sabina och hennes pojkar.

Väl hemma kom pappa & mamma och hälsade på, fikade och pratade lite. Innan dess hade vi dammat, moppat och dammsugit, och hade hade gjort en megastor omgång lasagne till alla mina matlådor i helgen.


Nu ska vi köka, sedan åker jag och en av pojkarna ut till hästen.



Tjingeling // Hanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0