Forts...

Idag börjar inte pojkarna förrän kvart i elva, så vi har en lugn morgon här. Elis kollar på TV, och Alvin leker med sina fötter. Han fnittrar och har sig, och så frågar han om han får "titta meeejjjj", då vill han sitta hos mig. Jag har lyckats övertala honom till att leka själv, jag vill hinna greja lite med bilderna jag tog på Louise och David, har inte hunnit någonting med dom alls. Men jag är som klubbad på kvällarna, hinner nätt och jämt få barnen att somna så är det som om någon skulle smälla mig i huvudet, för jag blir helt knockad av trötthet. Fast jag går ju upp skapligt tidigt också, halv seex sånär som på varje morgon. I morse var jag ute med Sonya kvart i sex. Men då var vi på stöldturné. *hyyyysch*. Gick förbi stadshuset och stal (!!!) två krokusar, som jag fick följa med hem. När jag satte dom i äggkoppen här hemma var de så små och obetydliga, men en timme senare hade de slagit ut helt. De var jättefina! En vit och en blå. Och så hittade jag litte små scilla(scillor?) i slänten på storgatan.

Nä, nu ska jag göra det jag satte mig för att göra. Vi hörs kära vänner!

Tjingeling // Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0