Doktorn.

Elis ska på treårskontroll idag, och är väldigt bekymrad över doktorn. Vi har ju pratat om örondoktor de gångerna han varit förkyld, så nu tror han att doktorn ska kolla honom i öronen. Läskigt. De kommer bara åka till dagis, och så hämtar Björn Elis redan 13.15. Alvin får vara kvar tills läkarbesöket är avklarat. Själv jobbar jag med start klockan 13, och till 20.

Tänkte ladda upp lite bilder till er, men jag hade visst kvar raw-formatet i kameran vilket gör att det inte går att ladda upp dom på pixbox. Men jag tar det ikväll när jag har hunnit ändra bilderna.

Elis var så trött i går kväll, varken han eller Alvin sov något under hela dagen. När Henrik och Maria varit hos oss (tack för pizzan!) slocknade båda killarna inom fem minuter. Elis var så trött och låg på sin lilla parksoffa han fick av mormor och morfar, och så sa han när det var dags för pyamas: "Nej mamma, jag ska bara gräva lite men jag håller på att somnar". Han fick nämligen en metallgrävare till sandlådan av farmor och farfar, och den var väldigt uppskattad. En cykel fick han också av gammelmormor, och den höll han på att ta med till sängen. Jösses vad han älskar sina nya prylar. Ändå blev det hyffsat begränsat med leksaker, vilket var bra. Mest utesaker, som vi hade önskat.

Nehej, dags att klä knattarna och åka till dagis.


Tjingeling // Hanna ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Mkt snygg den nya designen :) kram

2009-04-29 @ 10:37:30
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0