Dagens planer:

Idag hade jag sovmorgon, 6.40 hade pojkarna ännu inte vaknat och jag började bli stressad över att ligga för länge. Haha, skadad man är av att ständigt gå upp tidigt. Hann med att duscha och pyssla i tvättstugan innan jag hörde att Alvin hade "babba mappen". Sedan har vi dammsugit och pysslat här nere, nu ska vi gå upp och dammsuga där uppe. Sedan knallar vi iväg till dagis, de ska inte vara där förrän strax innan elva, men då får de vara ute lite innan om vi går tidigt. Kanske hinner med lekparken en stund också. Sedan ska jag gå hem, börjar inte jobba förrän i EM. Ska hinna med att fota lite, och så till gymmet innan jag börjar.

Har Louises bilder att fixa också, sådant tar sådan tid och jag har bara småsnuttar att sitta vid datorn, får inget gjort när jag varannan minut måste resa mig och sära på killarna som bråkar om leksakern.

Nu ska jag bygga lite klossar med Elis innan vi tar tag i alla hundhår på ovanvåningen.

Tjingeling // Hanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0